Dakota (Dakotka, Dakotík)

28.08.2012 00:00

*15.6.2008 +20.6.2010

Dostala som ju spolu s jej bratom, Šašíkom. Prežila dve operácie. Pri prvej prišla o nohu, ktorú doteraz neviem, kde a ako si zlomila. Všimla som si to až v noci. Bolo mi podozrivé, že ma nevítala pri príchode z práce a ani celý večer sa neukázala, preto som ju zobudila. A zažila som šok pri pohľade na jej chodidlo na ľavej zadnej labke, ktoré ovísalo nadol a v mieste zlomeniny bolo vidieť kostičky tenké ako ihly. Hneď na druhý deň som s ňou išla k veterinárovi, ktorý zistil, že v nohe je už gangréna a treba ju amputovať. Našťastie, Dakotka operáciu zvládla perfektne. Na jednotku s hviezdičkou zvládla aj výber stehov, ktorý zrealizovala sama :D Po amputácii žila rovnako ako predtým - lozila po mrežiach klietky, behala v kolotoči alebo po izbe, ktorá slúžila ako výbeh. Myslím si, že si stratu labky ani neuvedomovala. Ďalšiu operácia prežila, keď si spôsobila rany na boku brucha. Aj túto operáciu zvládla perfektne. Neskôr ju trápila alergia (podľa veterinára), ale inak bola v poriadku. Zomrela náhle, nečakane.